6 februari 2009

Hej på er,
Va det är mysigt när det snöar, synd att det aldrig får ligga kvar (regnar just nu). Här pågår städning idag, storebror har lovat att plocka upp allt på golvet och lägga det på rätt plats, tror det när jag ser det just nu låter det som att tv:n är på. Lillan sover och jag passar på att surfa runt lite.
Sitter även och funderar på hur många som kommer hit imorgon, det är Quiz-dags och H är den regerande mästaren. Hoppas att alla kan komma ca 15 vuxna och ca 5 barn. Så en annan fundering är hur mycket mat jag ska köpa och hur mycket frukost eftersom alla bor i Gbg antar jag och hoppas att det är några som sover över (jag vet att det finns de som inte kunde få hundvakt).
Nu ska jag nog passa på att plocka lite till medans Lillan sover, det är enklare då för då plockas inte alla saker fram samtidigt som jag lägger bort dem.
Kram Anna
 Min lilla galna tjej.

Kommentarer
Postat av: Hans

Som sagts, madrasser finnes för lån!

2009-02-06 @ 11:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0