2 februari 2009

Hej,
Idag är Lillan snuvig och Storebror hostig, fast han har varit på dagis idag och han verkar ganska ok ändå. Ikväll ska jag på Me&I kalas, var inne på deras hemsida och kollade kollektionen för våren, det var inte så mycket som var min och Storebrors stil, så jag hoppas att det ser bättre ut ikväll (live) om inte så blir det i och för sig billigt för mig. Får berätta i morgon om det blev något köpt.
Jag tänker hoppa över att skriva vad vi har hittat på det senaste halvåret när jag inte har skrivit., de flesta som känner oss vet vad vi har gjort... ingenting...
Däremot har det börjat hända lite med huset igen, det går sakta men framåt. Ny färg på balken i köket och köksskåp uppe på kyl och frys och hyllor på köksväggen jämte skåpen sen har det också blivit ny färg på öppna spisen på 2:a våningen (samma som där nere). Vi har också kommit på att vi ska göra våra egna bokhyllor, för vi kan inte hitta någon som passar för alla våra böcker samtidigt som den inte tar upp all väggyta eller kosta 15000 eller mer.
Skriver snart igen annars får ni klaga....
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Har du varit hos Mia i Åled? ;) Hon skulle ha ett Me & I party ikväll...

2009-02-02 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0