31 maj

Hej alla trogna läsare. Jag hör numer ganska ofta att "det vet jag redan det läste jag på din blogg".
Har fått en god natts sömn (till skillnad från allt gnällande från mig på sistonde), Storebror har sovit hos farmor och Lillan fick följa med på tjejmiddag, det verkar som det var jobbigt. Sovit gott i natt (fick "tvångsamma" för att bröstet inte skulle explodera) och hon har sovit en stund nu på förmiddagen också, har hunnit tvätta lite utan att släpa med henne upp och ner i källaren.
Kommer ihåg från förra året att det fanns skalbaggar på gräsmattan, har för mig att det bara var någon vecka, DE ÄR TILLBAKA, och det kan kanske vara så att de sover i jorden på vintern för skatorna har gått och ätit och ryckt upp gräset. Tog lite foton men de små rackarna vill inte sitta stilla, jag ringade in några (10 st) men missade nog åtminstonde hälften.
 Jag filmade dem också men det går inte att ladda upp här.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0