26 maj

Som vissa vet så var jag hos mamma och pappa och hälsade på i helgen. Jag och alla barn sov så gott natten till söndag, Lillan vaknade första gången 05.50 (har aldrig hänt tidigare och med natten till idag antagligen aldrig mer), Storebror var den som höll mig vaken, han trillade ur sängen (10-15 cm hög madrass) som den snälla mamma jag är så lyfte jag upp honom och när han gjorde det en andra gång strax därefter fick han ligga kvar och kravla sig upp själv. När jag frågade på morgonen om han visste att han hade trillat ner på golvet sa han att han hade gjort det två gånger, men han var för trött för att krypa upp igen. Sen blev han kompis med en kille på lekplatsen som hette H, det heter min pappa och H frågade då var hans pappa var, han är på båten (för det vet väl alla...) Nu låter den lilla lite väl mycket, trodde att hon skulle somna eftersom det var lite si och så med det inatt.
Här är en bild från när vi hade kommit hem igår, ett litet bevis på hur stor idol en storebror kan vara.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 07:04:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0