22 maj

Godmorgon!
Vilken underbar natt, INTE! Somnade 22.30 blev sen väckt 00.15 slummrade till 01.00 MAT, 02.15 MAT, 03.30 MAT, från 04.00 PIP. Glömde att den store killen kom vid tvåtiden och trodde att han kissat i sängen, ner på toa och kissa med honom och vid fyra var jag nere med den lilla. Jag vill sova... hoppas att det inte blir värre... :)

Hej igen,
Nu har jag och Lillan kommit hem efter att ha varit på jobbet och hälsat på och ätit sushi hos Gao, Gott. Nu vaknar hon och vill ha sin sushi...

Varm... Vi har hämtat Storebrors cykel som har varit på lagning i veckan (behöver jag säga att jag sprang med och höll honom, det är ju H´s jobb)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0