12 maj

Jaha, var sommaren över nu???
Förhoppningsvis inte. Har inte varit inne och skrivit på ett tag igen... denna gången skyller jag på det fina vädret datorn gör sig inte så bra i solskenet utomhus (det är väldigt svårt att se på skärmen) där vi har spenderat den mesta tiden. Den gångna helgen har bestått av gräsklippning, konstutställning, grillningar, blomplantering, fotbollsspelande, hoppande, sortering av verktyg, fika med kompisar, korsordslösning, allmänt slöande och sova. Detta uteliv har resulterat i två "fint" röda armar för mig, resten av familjen har klarat sig med en fin brun nyans på armar, ben och ansikten.
Har letat efter sladden till kameran för att kunna ladda upp lite nya foton, men den la jag på ett bra ställe sist jag städade för den hittar jag inte, så ni får hålla ut ett litet tag till eller komma och hälsa på.
Vi har även bokat vår semester sen sist, Danmark med besök på Legoland mm. Det ska bli skönt förra sommaren gjorde vi ingenting förutom snickrade på huset.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0