13 mars

Godmorgon,
Storebror ska snart till dagis och sen ska jag sitta och vänta på Sotaren som skulle komma mellan 10 och 12 och jag ska även vänta på kakel-killen, men han skulle komma någon gång under dagen. KUL! Vi får väl se när det kan vara, hoppas att det är på förmiddagen så jag och lillan kan göra något vettigt idag.
:)



Vad kul att ni har hittat in hit. :)


Hej igen,
Nu är kakelsättarna här och klockan är ungefär ett antar att det inte tar så lång tid tills jag kan lägga ut ett foto på slutresultatet.

Nu har de gått dvs de är klara klockan är ca 14.
Så här blev resultatet. Hampus ska bara sätta upp fläkten.
 

Men finns det någon som kan berätta hur våra eluttag ska sättas fast....
 
Jag tycker att det ser svårt ut, det är lite för mycket fogmassa i vägen.
Men slutresultatet blev ganska bra (ska bara städa köket, för som jag nämnde igår, hantverkare kan smutsa ner).

Kommentarer
Postat av: Hampus

Hoppas du får en bra dag med alla dessa hantverkare i huset! Sa/säger du något om att det är lite snett vid fönstret?
Kramar H

2008-03-13 @ 10:57:33
Postat av: Hampus

Härligt att det är klart! Får la kolla på det där med all fixmassa i kontakterna....... Är du nöjd me resultatet?
Kramar H

2008-03-13 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0