12 mars

Godmorgon!
Jag var så upptagen igår med att berätta om kökets utveckling att jag glömde att säga att vi var på BVC och vägde lillan, hon går upp som hon ska och väger nu 3710g.
Kakel-killarna har kommit hit idag med och har precis börjat foga återkommer med foto när jag har lämnat Storebror på förskolan.

Hej igen,
Här kommer dagens första foton, fogen är på plats och de ska bara ta bort det överflödiga och städa hoppas jag (det är ganska söligt och kladdigt på golv och bänkar).
 

Nu är de klara för idag. De har bara lite tvättning av kaklet och en mjukfog utmed bänkarna kvar och det ska de komma och göra imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: ulle

Vad fint köket blir!

2008-03-12 @ 12:07:07
Postat av: Hans o Eva

Tack för "direktsändningarna" från köket mm

Postat av: Hans o Eva

Kanon!!

2008-03-13 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0