11 mars

Nu har vi kakel-killar här och utvecklingen kommer att synas här under dagen. Det går antagligen betydligt snabbare än om vi hade gjort det själva.
 
Klicka på bilden för att göra den större.

Och en liten bit till...
 och en till...

Hittade en bild av mig och Lilleman kvällen innan han blev storebror (för er som inte träffade mig under den sista tiden när jag var som störst). Lilleman försöker krama mig runt magen, det gick sådär bra.


För er som inte såg eller kommer ihåg hur köket såg ut från början.
 ... och fyra dagar senare...
3 februari 2007

Lite fler bilder på resultatet, nästan allt kakel på plats. 

  


...och nu sitter allt kakel på plats, imorgon bitti kommer de och sätter fogen också.

 
  "Åh så fint det blir"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0