29 april

Åhhh, vad det är skönt med sommar, såg på vädret igår kväll att det rent teoretiskt är sommar nu eftersom dygnstemperaturen är över 10ºC.
Jag är barnfri idag för jag har kört hem syster från SU där hon opererades igår, allt har gått bra och hon mår bra.
Det verkar gå bra där hemma också, de hade blivit ett barn för mycket när de kom hem från dagis, så det är fullt hus där hemma.
Jag hörde även om den glada nyheten i morse att det hade kommit en ny liten kusintjej, GRATTIS!
Kul att det blev en tjej, så att Lillan slipper vara ensam flicka bland sju killar utan får någon att leka med dockor med...(eller bilar).
:)

Kommentarer
Postat av: Hans o Eva

Hej på er!
Det var kul att träffa er alla på dagis! Ska ni vara hemma i sommar? Det ska vi. Sådana här dagar är det härligt med trädgård, eller hur.... Jag ska till Gbg på födelsedagsfika med en kusin, H på soffan tyvärr. Det är jätteroligt att ta del av ert liv på bloggen!
kram Eva

2008-05-09 @ 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0