19 april

Nu verkar jag kunna skriva något igen. Varje gång som jag funderar på det så kommer det något imellan eller så kan jag inte logga in mig. 
Här är den ena mer morgonpigg än den andra. Lillan är nog piggast. Storebror gick upp vid 5.30 och jag gav upp "sovandet" vid 6.10. Jag gick och la mig 22.30 igår läste ca 15 min (kommer aldrig någonstans i min bok "Flyga drake") sov sen mellan 1 & 2 och 4.30 & 5. Det är andra natten av fyra och de andra två har jag sovit från elva fram till fyra-fem-tiden med ½-1 timmes paus vid ett-tiden.
Nu sitter storebror och tjurar i soffan för att han inte kan ta på sina strumpor och då ska vi ändå gå och köpa lördagsgodis.
Kram så länge (jag ska skärpa mig)

Lillan som börjar växa till sig


Hej igen,
Nu är klockan åtta och lillan har somnat, Storebror sitter och tittar på tv och jag sitter med datorn i knät. Vi har de senaste kvällarna kommit på att det är ganska mysigt att sitta på andra våningen och kolla på tv. Ska se om det fungerar att lägga upp fler foton imorgon.
Sov gott! (hoppas att jag får det i alla fall :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0